Kaip sakė vienas išmintingas žmogus iš kaimo, „Geram žmogui iš Sezuano” trūksta atpažįstamumo, kuriuo „Išvarymas” papirko daugumą žiūrovų. Bareikio spektaklyje atpažinti save, savo draugą ar giminaitį sunkiau.
Jo teatrinė kūryba visada yra apie žmogaus daugialypiškumą. „Kovos klubas”, „Nematomi monstrai”, „Mr. Fluxus” pasakojo, kad žmogus iš tiesų sudarytas iš daug asmenybių. Kaip ir „Geras žmogus iš Sezuano”.
Šen Te tabako krautuvėlė čia primena iš stoties ar turgaus atvilktą laikiną stiklo paviljoną, Šu Fu kirpyklos interjeras – grožio salonus, kur apsikirpti kviečiama už 5 litus. Jums pasirodė, kad scenografija klaiki? Ne, tai klaikus pasaulis, kuriame gyvename.