Menufaktūra
  • Naujienos
  • Komentarai
  • Užsienyje
  • Recenzijos
  • Salonas
  • Anonsai
  • Tyrimai
Kas yra kas EN
Recenzijos
  • Renesansinė juokdario drama
    2022-10-10
    Živilė Ramoškaitė

    Mums buvo nelemta turėti nei Giorgio Strehlerio, nei Jeano-Pierre’o Ponnelle’io, tad pasidžiaukime, kad teatro istorijos metraštyje bus įrašytas Zeffirelli, bent su priešmirtiniu projektu.

  • Vyrai nekalti, kaltas vyriškumas
    Aušra Kaminskaitė

    Dominavimą XXI amžiuje pirmiausia siejame su vyriška lytimi ir neabejoju, kad daugybė vyriškos lyties atstovų didžiuodamiesi tam pritartų. „Sausasis sezonas“ yra apie tai, kad nėra čia ko didžiuotis.

  • [i]Profanum[/i] šėlsmas teatrinėje šiurpėje suaugusiesiems
    2022-10-07
    Ramunė Balevičiūtė

    Nors meno istorikės išsilavinimą turinčios režisierės Dudos-Gracz spektaklyje yra vizualiai įspūdingų scenų, vientisam stilistiniam įspūdžiui išgauti trukdo tikslumo stokojanti aktorių vaidyba.

  • Neuždžiūvęs spektaklis
    2022-10-01
    Daiva Šabasevičienė

    Jaunimo teatre Adomo Juškos sukurtas „Guašas“ – potėpių, intonacijų, nuojautų, prisiminimų rinkinys. Lyg slystum vandeniu ir nieko nejaustum, neliestum, tik asociatyviai bandytum suvokti tai, kas vyksta.

  • Būdai susidoroti su tikrove
    2022-09-29
    Ieva Tumanovičiūtė

    „Scilė nori būti žmogumi“: nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad protingai ir šmaikščiai sukonstruoto Paulinos Pukytės teksto neįmanoma paversti gyvais personažais, teatras įrodo priešingai.

  • Kaip teisingai bijoti karo?
    2022-09-23
    Aušra Kaminskaitė

    „Dievų aušrą“ pamačiau kaip kūrinį, kuris sumestas iš aktualijų, nepasikapsčius nei psichologiniuose niuansuose, nei unikalesnių išvadų paieškose.

  • „Rigoleto“ trafaretas
    2022-09-20
    Rima Jūraitė

    Erdvinis-tūrinis F. Zeffirelli scenovaizdis įgilina sceną, suteikia išorinį realistiškumo, įtikimumo įspūdį, bet nepaveikia siužeto, tad spektaklį telieka skaityti tik kaip linijinį-tiesinį pasakojimą.

  • Istorinės analogijos ir operos subtilumai
    2022-09-18
    Justina Paltanavičiūtė

    Finalinėje scenoje baltai apsirengę žydai, Nabuko paleisti keliauti į gimtąją žemę, ryškiai apšviesti, atrodė tarsi įžengę į dvasių pasaulį ir sukūrę paralelę su koncentracijos stovykloje į mirtį pasiųstais žydais.

  • Kodėl „Guašas“?
    2022-09-17
    Dovilė Jadzevičiūtė

    Galimybė kiekvienam susikurti siužetą spartino salės ir scenos ryšio mezgimąsi, tačiau „Guaše“ šis santykis stiprėjo ir dėl spektaklio atvirumo, kuris skverbėsi į kolektyvinės pasąmonės klodus.

  • https://www.medijufondas.lt/
  • http://ltkt.lt/
  • http://www.menufaktura.lt/smka
  • https://issuu.com/teatrournalas
  • https://www.7md.lt/
  • https://kranturedakcija.lt/
  • http://www.satenai.lt/
  • http://www.kulturosbarai.lt/
  • https://www.lrt.lt/
  • https://www.nemunas.press/
  • Ankstesnis
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • Kitas
Naršykite menų faktūroje
  • Rubrikos
    • Naujienos
    • Komentarai
    • Užsienyje
    • Recenzijos
    • Salonas
    • Anonsai
    • Tyrimai
  • Kas yra kas
    • Režisieriai
    • Dailininkai
    • Kompozitoriai
    • Lietuvos teatrai
    • Institucijos
    • Apdovanojimai
  • Redakcija
    • Apie mus
      El.paštas: info@menufaktura.lt

© 2005 - 2025 Perspausdinant ar kitaip viešinant svetainėje esančią medžiagą būtina gauti raštišką redakcijos leidimą ir publikuoti nuorodą į www.menufaktura.lt
Sukūrė