Olandų choreografė Lisa Vereertbrugghen, tarptautiniame scenos menų festivalyje „ConTempo“ pristatysianti šokio spektaklį „While We Are Here“, siūlo pamiršti, kaip turi atrodyti techno šokis, nes jis gali derėti ir su tradiciniais liaudies šokiais.
Iš visko, kas toliau parašyta apie prabėgusį sezoną, kyla jausmas, kad teatras šiuo metu visu kūnu atsisukęs į du dalykus: į tai, kas dedasi žmogaus viduje, ir į tai, kas dėl to paties žmogaus dedasi žemėje.
„1990 m. Jūratė [Paulėkaitė] baigia Institutą. Nuo vasaros nebėra nei bendrabučio, nei maketinės. Kartais Jūratę pakviečia Nadežda Gultiajeva. Tiesiog duoda jai raktą, kai visa Nekrošių šeima išvyksta į Šiluvą ar Palangą.“
Kultūros ministerija paskelbė Lietuvos nacionalinio dramos teatro generalinio direktoriaus(-ės) konkursą. Pretendentų dokumentai dalyvauti konkurse priimami iki rugpjūčio 14 d.
Kodėl lietuviai vaizduojami operoje? „Lietuvos istorijos pasirinkimą itališkos operos siužetui labiau vertinčiau kaip meninę priemonę, o ne tikslingą lietuvių tautos išaukštinimą“, – teigia E. Laurinaitis.
Liepos 10 d., Lietuvos teatro, muzikos ir kino muziejuje atsivers paroda „Teatro scenos personažai: Ukraina – Lietuva“.
Kultūros ministerija kartu su Lietuvos nacionalinių kultūros ir meno premijų komisija iki rugsėjo 1 d. priima siūlymus, kam skirti 2025 m. Lietuvos nacionalines kultūros ir meno premijas.
Scenos meno kritikų asociacijos suvažiavimas-konferencija buvo neįkainojama patirtis – tiek nerti į dokumentinio teatro temą, tiek įsikvėpti ateities darbams, tiek pasidžiaugti buvimu drauge.
Liepos 12-13 dienomis vyks tarptautinis gatvės menų festivalis SPOT. Scenomis taps Vilniaus aikštės, skverai, kiemai ir parkai.