
Menų spaustuvė praėjusią savaitę pradėjo kultūros vadybos seminarų ciklą. Ciklą tęsiančios dvi naujos seminarų temos - „Self management" (lapkričio 15-16 d.) ir „Audience development" (gruodžio 1-2 d.) - bus skirtos kultūros mikroorganizacijų vadybos ir žiūrovų auginimo ir plėtros nagrinėjimui bei diskusijoms apie tai. Šiuos seminarus vesti Menų spaustuvė pakvietė dvi Suomijoje žinomas ir ne vienerius metus kultūros vadybos srityje dirbančias prodiuseres Outi Järvinen ir Satu Tujunen.
Kultūros vadybos seminarų ciklo pirmąją dalį įvadine paskaita „Kultūros vadybos paradoksai" pradėjo vienas geriausių šalyje kultūros vadybos teorijos žinovų Laimis Vilkončius, apžvelgęs Lietuvos kultūros politiką ir tai, kaip ji veikia kultūros sferoje dirbančiųjų kasdienybę, bei pristatęs kitų šalių kultūros administravimo praktiką.
Kitos dvi šių metų seminarų temos - „Self management" ir „Audience development" - kvies jaunuosius menininkus bei jų vadybininkus išmokti naudotis konkrečiais vadybos teorijos įrankiais, pritaikyti juos savo praktinėje veikloje.
Outi Järvinen jau seniai dirba kultūros vadybos srityje, turi patirties ir yra gerai žinoma šiuolaikinio šokio pasaulyje. Pastaruoju metu ji dirbo Helsinkyje, garsiojoje „Kabelių gamykloje" įsikūrusio „Zodiak Center for New Dance" prodiusere. Dabar ji - viena iš organizacijos „Arts Management Helsinki" steigėjų. Ši nevyriausybinė organizacija specializuojasi kultūros vadyboje ir administravime, konsultuoja bei teikia kitas paslaugas menininkams.
Outi Järvinen kviečia į dviejų dienų (lapkričio 15 - 16 d.) mokymus tema „Mikro organizacijų vadyba" („Self management"). Į šį mokymų bloką įeina temos, apimančios tarptautinę scenos menų vadybą ir administravimą, meno ir vadybos bendradarbiavimą, inovatyvių idėjų komercializavimą, tarptautinius pavyzdžius ir jų pritaikymo Lietuvoje galimybes.
Pirmoji seminaro diena bus skirta konkrečių vadybos įrankių vadybininkams ar individualiai veikiantiems menininkams aptarimui, į menų vadybą bus žvelgiama produkto gamybos, jo viešinimo ir tarptautinio bendradarbiavimo aspektu. Antrąją dieną bus analizuojamas strateginis planavimas, atsižvelgiant į kultūros ekosistemą ir menų vadybą.
Gruodžio 1- 2 dienomis Menų spaustuvėje menų vadybos profesionalė Satu Tujunen ves seminarus ir dirbtuves tema „Publikos auginimas" („Audience development").
Terminas „Publikos auginimas" apibrėžia bene visus veiksmus, atliekamus kultūros vadybos srityje. Terminas taip pat atspindi santykį su publika, kuris susiklosto per ilgą laikotarpį. Bet kaip visa tai suderinti? Ir kaip sukurti unikalų jūsų organizacijos pranešimą? Šiame seminare bus ieškoma būdų, kaip sudominti ir kurti santykius su publika, naudoti prekės ženklą, rinkodaros ir komunikacijos priemones bei kūrybinį mąstymą.
Satu Tujunen jau dešimtmetį dirba su įvairiais kultūros projektais, juos prodiusuoja. Ji turi verslo vadybos pagrindus, tačiau mano, kad tinkamai juos pritaikius kultūroje, galima pasiekti itin veiksmingų rezultatų. Šiuo metu Tujunen užima šiuolaikinio šokio trupės „Karttunen Kollektiv" (Suomija) vykdančiosios direktorės pareigas.
Seminarai vyks anglų kalba. Numatomas seminarų laikas: 11.00 - 17.30 val. Daugiau informacijos ir registracija el. p. info@menuspaustuve.lt.
Seminarai mokami. Kainos - 80 Lt už 2 likusius seminarus (40/40 Lt), Menų spaustuvės rezidentams - 40 Lt (už 2 seminarus). Seminarų dalyviai gaus pažymėjimus, patvirtinančius apie išklausytą mokymų ciklą.
Kultūros vadybos seminarų ciklą remia Kultūros ministerijos Kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo projektų finansavimo programa.
Menų spaustuvės inf.