Tris savaites trukusio profesionalių teatrų festivalio „Teatro genas“ uždanga nusileido, išdalyti apdovanojimai. Festivalio organizatoriai skelbia laureatus.
„Atrodo, kad dabar teatras sau diagnozuoja ligas, kuriomis serga, ir bando pats save pagydyti. Ir visa tai vyksta stebint žiūrovui“, – pastebi Povilas Barzdžius.
Rokiškyje rengiamas profesionalių teatrų festivalis „Teatro genas“ spektaklį „Katė ant įkaitusio skardinio stogo“ pripažino geriausiu festivalio spektakliu, o Tomą Rinkūną – geriausiu aktoriumi.
„Kviečiame pabūti „tarp“ būsenoje – tarp mito ir realybės, tarp šio ir ano pasaulio, tarp baimės ir bandymo nuo jos apsisaugoti, tarp baimės ir drąsos“, – sako performanso kūrėja Agnė Matulevičiūtė.
„Mano darbai dažnai yra labai emociniai, psichologiniai ir kupini vaizduotės. Galbūt taip yra todėl, kad juose slypi stipri asmeninė istorija“, – spektaklį „Unearth“ pristato J. van Dintheris.
„Žmonės, kuriems pavyko įvykdyti proveržį mene, ne visada sulaukdavo pripažinimo gyvenime. Mane įkvėpė jų atsidavimas kūrybai“, – sako spektaklį „(Pra)regėjimai“ kurianti choreografė.
„Tai buvo mano svajonė, bet jos išsipildymo tikėjausi mažiausiai po metų ar dvejų. <...> Žinoma, ir toliau stengsiuosi tobulėti“, – išgirdusi žinią taip reagavo balerina Nora Straukaitė.
Spaudos konferencijoje-diskusijoje Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras pristatė iniciatyvas, skirtas žmonėms su negalia patogiai ir oriai lankytis teatre.
„Labiausiai nustebino tai, kokia universali yra moterų būtinybė kalbėti šia tema“, – sako spektaklio „When the Bleeding Stops“ choreografė L. Ó. Gunnarsdóttir.