Prieš tris ar keturis dešimtmečius be tenoro Česlovo Nausėdos teatro scenoje neapsieidavo nė viena operos premjera.
Projekte „Endurance“ savo jėgas sujungę trijų skirtingų disciplinų menininkai tikisi, kad projekto žiūrovai nebus tik pasyvūs stebėtojai.
Nors šalies ir pasaulio teatrų paradinės durys vis dar tvirtai užvertos, pirmasis šių metų „Teatro žurnalo“ numeris kviečia skaitytojus užeiti į teatrą pro tarnybinį įėjimą.
Socialiniame tinkle „TikTok“ skambės operos solistų atliekama senovės skandinavų giesmė „My Mother Told Me“, išpopuliarinta TV serialo „Vikingai“.
„Auksinių scenos kryžių“ laureatai Joana Gedmintaitė ir Tadas Girininkas ruošiasi Richardo Strausso operos „Rožės kavalierius“ premjerai, kuri numatyta rugsėjį.
Jau seniai norėjau sukurti spektaklį apie Caravaggio. Mane įkvėpė ypatingas jo gyvenimo ir meno kontrastas.
Mantas kalba atvirai: šiandien meninė estetika ir ambicijos jo asmenybėje pamažu slenkasi į atokesnę vietą, vis svarbiau jam atrodo būti šalia žmonių ir dalintis.
Spektaklio „Pressure“ tyrimo metu kūrėjai įvardijo 107 būdus, kaip tvarkytis (ar nesitvarkyti) su patiriamu spaudimu ir stresu.
„Gal mus visus kamuoja tos pačios baimės ir vienatvė“, – sako pirmasis „DramaTest“ dalyvis, kuriantis eskizą pagal Teklės Kavtaradzės pjesę „Kadencija“.