„Keliu klausimą, kaip išgyventi gedulą, jei netekties jausmas trunka ilgiau, nei iš tavęs tikisi artimieji“, – sako spektaklio „Stand-up’as prasmei ir beprasmybei“ dramaturgė Birutė Kapustinskaitė.
„Gerai pastatyta opera atskleidžia muziką. Geri operos režisieriai stato dinamikos, tempų pasikeitimus, harmonines slinktis, įsiklauso į solo instrumentus orkestre, mažiau koncentruojasi į tekstą.“
Per dvidešimt metų „Stalo teatras“ sukūrė 35 spektaklius, rodomus visoje Lietuvoje. Dabar jo režisierė Saulė Degutytė mezga iš siūlų dar vieną spektaklį, kuris bus skirtas autistiškiems vaikams.
Penki komisijos nariai reziumavo matytų spektaklių panoramą: „2024 metų „Sirenų“ lietuviška programa išryškino teatro galią provokuoti diskusijas ir kelti emocijas, pabrėžė kūrybiškumą“.
Į Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro operos solistų gretas šį sezoną įsiliejo lenkų dainininkė Wiktoria Gertruda Wizner, kursianti vaidmenis ir lietuvių kompozitorių operose.
Laureatams įteikiami atminimo ženklai „Auksiniai scenos kryžiai“, o už naujų sceninės išraiškos formų paieškas – „Boriso Dauguviečio auskaras“. Pasiūlymų laukiama iki 2025 m. sausio 7 d.
Kultūros ministerijos organizuotą Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro vadovo konkursą laimėjo kultūros projektų prodiuserė, vadybininkė ir menotyrininkė Goda Giedraitytė.
Kultūros ministerija kviečia siūlyti kandidatus ministerijos įsteigtoms šių metų premijoms gauti. Kandidatus į skirtingas premijų kategorijas galima siūlyti iki lapkričio 1 arba 15 d.
Jei tikėsime Aristoteliu, kad graikiška sąvoka „drama“ reiškia veiksmą, tai Gintaro Varno režisuojama Tadeuszo Różewicziaus „Kartoteka“ būtų vadinama antidrama.