Didžiausia Lietuvos aukštoji muzikos, teatro, šokio ir kino mokykla savo jubiliejų švęs visus metus, atsiverdama visuomenei ir kviesdama į koncertus ir kitus scenos menų renginius, parodas, konferencijas.
„Pasikeitus teatro kūrybinės veiklos krypčiai ir pradėjus dirbti naujiems meno vadovams, dramaturgo pareigos tampa perteklinės“, – rašoma Lietuvos nacionalinio dramos teatro išplatintame pranešime.
Vasario 1-osios pavakarę Kultūros ministerijos paskelbti Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro vadovo konkurso rezultatai sulaukė audringų reakcijų. Kviečiame skaityti ir klausyti situacijos komentarus.
Režisierius Povilas Makauskas: teatro „Transmutation Theatre“ kryptis slypi atvirume, empatijoje, artume, betarpiškume, gebėjime išgirsti ir suprasti vienas kitą.
Iš šešių pretendentų vadovauti Lietuvos nacionaliniam operos ir baleto teatrui daugiausiai komisijos balų surinko dabartinė Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro vadovė Laima Vilimienė.
Lietuvos nacionalinio dramos teatro meno vadovais pradeda dirbti trys jaunosios kartos režisieriai – Eglė Švedkauskaitė, Kamilė Gudmonaitė ir Antanas Obcarskas.
Trijų japoniškojo [i]bunraku[/i] teatro principus išstudijavusių lietuvių valdoma berniuko lėlė spektakliuose į kiekvieną operos žodį reaguoja tarsi gyva.
„Kaktusai“ pasakoja apie snobizmą“, – sako Klaipėdoje repetuojanti choreografo Alexanderio Ekmano asistentė Ana Maria Lucaciu.
Sausio 20-ąją, eidamas 94-uosius metus, Tel Avive (Izraelyje) mirė rašytojas, dramaturgas Grigorijus Kanovičius.