Kultūros ministerija paskirstė lėšas 20-čiai profesionaliojo scenos meno įstaigų, kurios įgyvendins projektus: operos ir baleto pastatymus, dramos ir šokio spektaklius, koncertus, festivalius.
Iki kovo 21 d. menininkai kviečiami teikti paraiškas ir siūlyti idėjas, atliepiančias Lietuvos nacionalinio dramos teatro pagrindinės fojė erdvę; tai yra tvarumą skatinančio projekto STAGES rezidencija.
Kultūros ministerijai atsiųstame laiške nurodyta, kad viešojoje erdvėje minima trupė KYIV GRAND BALLET nėra Ukrainos atstovė, o jos repertuaras nėra Ukrainos valstybinės politikos išraiška.
Atnaujinus premijų skyrimo nuostatus, šiemet pirmą kartą bus įteikiama ne 17, o 20 premijų: 19 „Auksinių scenos kryžių“ ir „Boriso Dauguviečio auskaras“.
Nacionalinis Kauno dramos teatras dalyvavo 19 Europos teatrų ir festivalių vienijančios teatro platformos PROSPERO NEW partnerių susitikime ir toliau plėtos tarptautines bendradarbystes.
Klaipėdos dramos teatro scenoje rikiuojasi automobilinės priekabos. „Norėjau kinematografiško jausmo, nors pats ne itin mėgstu kiną. Nuo pat pradžių norėjau kelio filmo pojūčio“, – sako scenografas.
Vilniaus miesto šokio teatras „Low Air“ tradiciniame kompozicijų vakare „Didysis metų įvykis“ skyrė dėmesį kūno kalbos įvairovei ir paskatino jauniausios kartos šokėjus stipendijomis.
Scenografė Rūta Venskutė: „Miuziklo „Matilda“ scenovaizdyje skleidžiasi fantasmagoriškas pagrindinės veikėjos Matildos vidinio pasaulio atspindys“.
Pokalbis su šokėja Dominyka Markevičiūte apie spektaklį „Kur krantas“: „Spektaklis tyrinėja vienatvę išgyvenančio individo transformaciją balansuojant tarp laisvės bei suvaržymo, kūno ribotumo ir vaizduotės takumo“.