Edukacinė svetainė siūlo artimiau pažinti šiuolaikinį Lietuvos teatrą ir įdėmiau pažvelgti į spektaklį kaip savarankišką meno kūrinį.
Nėra vieno būdo, kaip šis spektaklis turi atrodyti. Mes žaidžiam. Kiekvieną kartą metam kauliukus ir tik tuomet išsiaiškinam, kuri scena bus kita.
Mes turime mąstyti ir suprasti, kad dvi agresyvios ideologijos kelia didelį pavojų visam pasauliui.
Klausimai pilasi į žiūrovų salę ir kelia kitus klausimus – apie šiandien, apie mus šiandienoje, o atsakymų niekas neturi. Ypač dabar.
Klaipėdos teatrų kūrybiniams projektams paskirstyta 50 tūkstančių eurų daugiau nei prieš metus. Tačiau ir tuo patenkinti ne visi.
Premjeros laukiu su nekantrumu ir jauduliu. Matydamas, kaip puikiai aktoriai tvarkosi su mano duotomis užduotimis pamokų metu, tikiuosi, kad taip pat susitvarkys ir scenoje.
Be mūsiškių, šalių kaimynių ir Europos valstybių kūrėjų, į festivalį atvyksta svarbiausia Azijos trupe tituluojamas „Cloud Gate“ šokio teatras iš Taivano.
Anot teatro vadovo, mikrofonai tinkamai neveikia dėl mobiliųjų telefonų.
Tai šokio pasakojimas apie žymios prancūzų dainininkės Edith Piaf likimą, apsieinantis be žodžių ir biografijos detalių.