Ukrainos žiūrovai kalbėjo apie ryškų, metaforinį liaudies pasmerktumo ir atskirties nuo aukštesniųjų politikos sluoksnių motyvą spektaklyje.
Ruošdamiesi spektakliui, mes daug kalbėjomės apie tai, ką iš vaikystės atsimename apie savo santykį su tėvais, ypatingai – tėčiais.
Konkurso tikslas – paskatinti muzikologus, teatrologus, menotyrininkus, kino kritikus ar kitų sričių specialistus rašyti apie šiuolaikinės operos spektaklius.
Tai galimybė susipažinti su teatro vidiniu gyvenimu, pažinti teatre dirbančių žmonių profesijas ir padiskutuoti ne tik apie teatrą, bet ir apie savo ateitį.
Rengiamas visuotinis Tarptautinės lėlininkų sąjungos UNIMA nacionalinio centro susirinkimas, kuriame bus diskutuojama apie lėlių teatro perspektyvas.
Kas čia per pompastiškas ir absoliučiai nekuklus savęs kėlimas virš kitų? Kokia čia iš piršto laužta privilegija kritikuoti kitų darbą?
Komisija turi apibrėžtą vertinamų kūrinių sąrašą, kurį šiemet sudarė 93 spektakliai.
Oskaras Koršunovas ir jo aktoriai šioje šalyje jau yra puikiai atpažįstami, labai laukiami, o ištikimiausi gerbėjai keliauja paskui trupę iš miesto į miestą.
Visiems, kas nori pasidalinti savo kūryba: konkursui galima teikti vienaveiksmes ar daugiaveiksmes pjeses, scenarijus ir kitus komedinius dramos žanro kūrinius.