Lietuvoje Jo Strømgrenas kurs spektaklį apie migraciją ir amžiną įsitikinimą, kad tik kitur – už sienos, už durų ar už vandenyno – yra geriau nei čia.
Spektaklio režisierė Eglė Švedkauskaitė ir aktoriai Kamilė Galkutė bei Petras Šimonis buvo apdovanoti už „režisūros skaidrumą ir aktorinę meistrystę“.
Naujausiame „Teatro žurnalo“ numeryje tekstai apie dramas, dramaturgus, dramaturgiją. Ir tikros dramos, keičiančios teatrą.
Rusų dramos teatro vadovo ieškota jau du kartus, Klaipėdos muzikinio teatro – kartą. Konkursai neįvyko, nes pretendentai nesurinko minimalaus balo.
Abi lietuvių pjesės dėl savo temų aktualumo bei originalios sceninės kalbos turi didelį potencialą sėkmingai įsitvirtinti Europos teatro kontekste.
Didžioji rožinė šiuolaikinio cirko festivalio „Cirkuliacija“ palapinė išdygs viename iš Kauno miegamųjų rajonų – Šilainiuose.
Avinjonas atvėrė mano teatrui duris ir langus ne tik į Prancūzijos, bet ir į viso pasaulio scenas. Tai buvo pati pradžia, mano teatro vaikystė.
Sesijose ir diskusijose nemažai kalbėta ir apie tai, kad neretai tradicija nereikalauja sumoderninimo, nes ji yra vertybė ir įdomi savaime.
Siekiama pagerinti muzikos, teatro, kino ir šokio menų studijų kokybę ir sutelkti Akademijos infrastruktūrą viename studijų miestelyje.