Jei visuomenė nori būti sąmoninga, turi į smurtą darbo vietoje žiūrėti kaip į sisteminę, o ne individualią problemą.
Ritmas, vizualinis ritmo efektas ir besikeičiantys elementai atlikėjams ir žiūrovams leidžia sukelti transo būseną.
„Savo noru išeinu – ne savo noru“, – taip Andrius Jevsejevas pakomentavo susidariusią situaciją.
Medžiaga yra sudėtinga, todėl noriu palinkėti, kad žmonės kalbėtųsi, kad laikytųsi savo, kad skatintų diskusijas.
Daug kartų esame girdėję „neturiu laiko“, bet niekada neišgirdome, kodėl to laiko vis mažiau ir kur jis pradingsta.
Prekyboje pasirodė naujas „Teatro žurnalo“ numeris, skirtas tiems, apie kuriuos paprastai nerašoma – kritikams.
J.Miltinio dramos teatro direktoriaus pareigas laikinai eis aktorius ir režisierius, ilgametis Šiaulių dramos teatro vadovas Antanas Venckus.
Cukruotų slyvų fėjos šokiui kompozitorius panaudojo naują instrumentą, kurį kontrabanda atsigabeno iš Paryžiaus.
Dabar jau ne per anksti statyti spektaklį tokia tema ir niekada nebus per vėlu.