Šiuolaikinė opera kol kas neturi namų. Gali atrodyti, kad tai yra trūkumas, tačiau, jei turėtume pastovius namus ir juos reikėtų nuolat užpildyti turiniu, vargu ar atsirastų toks darbas kaip „Glaistas“.
„Festivalio komanda priima iššūkį ir pradeda ruoštis tikroms šokio Kalėdoms!“, – sako festivalio vadovė Gintarė Masteikaitė.
Kultūros ministerijoje sudaryta darbo grupė svarsto, kaip kūrėjams ir organizacijoms sumažinti neigiamus koronaviruso krizės padarinius.
Šiandien Oskaro Koršunovo spektakliui „Ten būti čia“ sukanka 30 metų. Teatrologė Daiva Šabasevičienė kviečia prisiminti šio spektaklio kūrimo aplinkybes ir aktualumą.
„Kai lietuvių kultūra buvo įsitraukusi į dainuojančią revoliuciją, mes ištraukėme visiškai anarchistišką Daniilą Charmsą, absurdišką, siurrealistinį dalyką“, – pasakoja O.Koršunovas.
Kadangi klounų vizitai veikia kaip emocinė higiena, RAUDONOS NOSYS planuoja daugiau komunikuoti viešai – dalintis video įkvėpimais bei patarimais.
Nuo kovo mėnesio pradžios Juozo Miltinio dramos teatro meno vadovo pareigos patikėtos jaunosios kartos režisieriui Aleksandrui Špilevojui.
Numatyta išplėsti Meno kūrėjų socialinės apsaugos programą – skirti ir apmokėti kūrybines prastovas meno kūrėjams, dėl ekstremalios situacijos negalintiems iš savo veiklos gauti pajamų.
Vis daugiau šalių pradeda gyventi karantine, tad teatrai ir kultūros platformos bei archyvai atveria galimybę pasižiūrėti žymiausių spektaklių vaizdo įrašus interneto svetainėse.