Po beveik dviejų sezonų, praleistų Anglijos nacionaliniame balete, į Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro trupę grįžta čia šokėjo karjerą 2020 m. pradėjęs Edvinas Jakonis.
Videomenininkas Rimas Sakalauskas, pasitelkęs dirbtinį intelektą, kuria tokį pirmą miuziklą Baltijos šalyse, pasakojantį daugeliui puikiai pažįstamą „Mažojo princo“ istoriją.
Festivalio organizatoriai kviečia į susitikimus su žymiais Europos choreografais, pamatyti choreografinę instaliaciją bei paskelbs Šiuolaikinio šokio asociacijos premijos laureatus.
„Kad juokautum, turi būti žmogumi – jausti visa širdimi ir galva, kas yra nesąmonė, kam ką skauda, ką reikia išjuokti, o ką juoku palaikyti“, – sako spektaklio „Pažadink savo vidinę deivę“ režisierius.
Kultūros ministerijos konkursą eiti Kauno valstybinio lėlių teatro vadovo(-ės) pareigas laimėjo dabartinė teatro vadovė R. Bartninkaitė. Ji buvo vienintelė konkurse dalyvavusi pretendentė.
„Kartais ir pats pagalvoju, kad gyvenime norėčiau ne daug palikti, o tiesiog nepriteršti. Bet išeidamas nutrauki ryšį su tais, kuriems esi svarbus, su kuriais praleidai šį gyvenimo laiką“, – sako režisierius.
Operos solistas L. Mikalauskas neslepia, kad atvaizduoti patrauklius blogiečius, šįkart – Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro scenoje – jam padėjo pažintys politikos ir verslo pasaulyje.
Scenografo Adomo Jacovskio prisiminimai apie paskutinį R. Tumino spektaklį „Sirano“ ir tris dešimtmečius trukusį jųdviejų bendradarbiavimą teatro scenose.
Tiltų įvaizdis paskatino režisierių tyrinėti santykių – tarp žmonių, kultūrų, epochų – kūrimo ir kartais neišvengiamos griūties fenomeną. Pokalbis su A. Špilevojumi apie premjerą „Tiltai“ Latvijoje ir Estijoje.