„Naujasis Baltijos šokis“ – tai keletą dienų trunkantis vakarėlis, kuriame šokis tampa priemone ne tik atsipalaiduoti ir nusimesti dienos rūpesčius, bet ir kalbėti(s)
Kuriant operą kompromisai neišvengiami. Ji – nepaprastai sudėtingas darinys. Bet būtent Birmingame man tenka daryti mažiausiai kompromisų.
„Naujojo Baltijos šokio“ 2018 metų programa, pristačiusi įvairiausias judesio ir šokio formas, vėl parodė šiuolaikinės lietuviškos šiuolaikinio šokio kultūros problemas.
Knygą įcentruojanti „istorija“ reikšminga savo kultūrine orientacija į dabartį ir būtent per tai įgyja ypatingą „istoriškumo“ savybę.
Socialiniuose tinkluose atsirado ir prieš naująsias direktyvas nukreiptas judėjimas, atpažįstamas grotažymėmis #SaveStageLighting.
Tai vienas įdomiausių festivalių. Ryškus, įvairus, keliantis klausimus, duodantis kai kuriuos atsakymus, piktinantis, bet ne per daug, o svarbiausia…
„Naujasis Baltijos šokis‘18“ ir jo receptas pavargusioms galvoms bei širdims. Viskas paprasta: tereikia kuo dažiau patirti bendravimo džiaugsmą.
Dviejų panašaus ir skirtingo istorinio likimo šalių operos ir baleto meno savitą raidą lėmė net skirtinga teatrinė architektūra.
Festivalio spektakliams, regis, svarbiausia buvo ne išsakyti vieną ar kitą mintį, bet pakviesti žiūrovus pasimėgauti buvimu drauge.