Pamąstymai apie „Auksinius scenos kryžius“ ir naujausią režisieriaus Jono Vaitkaus spektaklį „Didysis kelias“.
Dviejų operos kritikių pokalbis apie operos kritiko(s) situaciją Lietuvoje: teatrologė Rima Jūraitė kalbina muzikologę Jūratę Katinaitę.
Patyrimas – čia raktinis žodis. Įprastas bandant įžodinti spektaklio poveikį ir ne toks dažnas kalbant apie knygos skaitymą.
Kuo aukščiau iškelta kartelė – tuo ilgiau gyvuoja spektaklis. O mūsuose šiandien kokybės klausimas tapo labai opus: retas vaidinimas yra išbaigtas, įprasmintas, jo ingredientai suderinti.
Ne itin optimistinis interviu su aktoriumi Ryčiu Saladžiumi, tačiau publikacijoje rasite aktualios informacijos, galbūt suteiksiančios (jums ir pokalbiui) pridėtinę vertę*.
Pokalbis su teatro režisiere ir pedagoge Olga Lapina apie pabėgimo kambarių principu sukurtą spektaklį-žaidimą „Kodas: Hamlet“. Ką tokia pastatymo forma atskleidė žiūrovams ir apie žiūrovus?
Pokalbiai apie vis dar retą reiškinį Lietuvos scenoje – spektaklius paaugliams – su šokėja, režisiere Ieva Jackevičiūte ir aktoriumi Raimondu Kleziu bei prodiusere Goda Giedraityte.
Savo spektakliuose, kaip ir „Didžiajame kelyje“, Jonas Vaitkus mėgsta išsikelti vieną vienintelį teisuolį, žinoma, atspindintį jį patį – nenuginčijamą protagonistą.
LNDT šį sezoną jau antrą spektaklį stato seksualiniu priekabiavimu ir psichologiniu smurtu kaltintas režisierius.