Ne itin optimistinis interviu su aktoriumi Ryčiu Saladžiumi, tačiau publikacijoje rasite aktualios informacijos, galbūt suteiksiančios (jums ir pokalbiui) pridėtinę vertę*.
Pokalbis su teatro režisiere ir pedagoge Olga Lapina apie pabėgimo kambarių principu sukurtą spektaklį-žaidimą „Kodas: Hamlet“. Ką tokia pastatymo forma atskleidė žiūrovams ir apie žiūrovus?
Pokalbiai apie vis dar retą reiškinį Lietuvos scenoje – spektaklius paaugliams – su šokėja, režisiere Ieva Jackevičiūte ir aktoriumi Raimondu Kleziu bei prodiusere Goda Giedraityte.
Savo spektakliuose, kaip ir „Didžiajame kelyje“, Jonas Vaitkus mėgsta išsikelti vieną vienintelį teisuolį, žinoma, atspindintį jį patį – nenuginčijamą protagonistą.
LNDT šį sezoną jau antrą spektaklį stato seksualiniu priekabiavimu ir psichologiniu smurtu kaltintas režisierius.
Eimunto Nekrošiaus spektakliai yra žiūrėjimas pro apšalusį, bet vis aprasojantį stiklą – nors aplink ir šalta, bet vis dar kvėpuojama.
Festivalio programa buvo nepaprastai įvairi. Pandemijos akivaizdoje dalis spektaklių išraiškos priemonių neabejotinai įgijo naujas reikšmes.
Jei politikų darbas yra ne tik siūlyti ir priimti sprendimus, bet ir kurti savo įvaizdį transliuojant informaciją visuomenei, kodėl jų veiklą analizuoja politologai, bet ne teatro kritikai?
Pokalbis su jaunosios kartos teatro režisieriais Uršule Bartoševičiūte, Augustu Gornatkevičiumi ir Naubertu Jasinsku.