Scenos menų kritikų ir kūrėjų pokalbis apie šių metų festivalyje „Naujasis Baltijos šokis“ pristatytą programą.
Kviečiame klausytis tinklalaidės, kurioje diskutuojama apie festivalį, kūrėjų bendruomenės įvardijamą „šokio Kalėdomis“.
Personažas kaip veiksmas Pauliaus Markevičiaus spektaklyje „Miražas“: spektaklis stipriausias būtent tada, kai nerežisuojamas bet koks įvykti galintis atsitiktinumas.
„Sirenų“ visata smarkiai pasikeitė jau pernai, o šiemet mutavo radikaliai – vietoj planetų su jų satelitais atsirado daugybė atskirų taškų, kuriuos sujungti, jeigu to norisi, yra kiekvieno žiūrovo reikalas.
Irena Veisaitė visada buvo tarp daugybės žmonių. Šiandien kiekvienas jų turim savo Ireną. Ji daug kam buvo labai svarbus žmogus, kreipęs gyvenimą ar turėjęs įtakos sudėtingais momentais.
Pamąstymai apie „Auksinius scenos kryžius“ ir naujausią režisieriaus Jono Vaitkaus spektaklį „Didysis kelias“.
Dviejų operos kritikių pokalbis apie operos kritiko(s) situaciją Lietuvoje: teatrologė Rima Jūraitė kalbina muzikologę Jūratę Katinaitę.
Patyrimas – čia raktinis žodis. Įprastas bandant įžodinti spektaklio poveikį ir ne toks dažnas kalbant apie knygos skaitymą.
Kuo aukščiau iškelta kartelė – tuo ilgiau gyvuoja spektaklis. O mūsuose šiandien kokybės klausimas tapo labai opus: retas vaidinimas yra išbaigtas, įprasmintas, jo ingredientai suderinti.