Ši tinklalaidžių serija – viena priemonių pradėti kalbėti apie tai, kaip veikia galios struktūros, kas už jų slypi, kuo naudojamasi joms palaikyti.
Ką reiškia duetas cirko spektaklyje? Visų pirma – santykį. <...> Dauguma „Cirkuliacijos“ spektaklių apie santykius kalbėjo ne visai tiesiogiai, tarsi tai būtų neišvengiamas šalutinis kūrybos produktas.
Per pertrauką atėjo į galvą galimos recenzijos pavadinimas – „Šnabždesių teatras“. <...> Bet juk būtent tekstas, Gavelio tekstas, mums šiuo atveju yra labai svarbus.
Šių metų festivalis „Naujasis Baltijos šokis“ parodė, kad šokis – tai ir ideologijos, ir kritikos, ir malonumo, ir gedulo, ir liūdesio, ir ryšio mezgimo būdas.
Didžiausios šių metų festivalio „Naujasis Baltijos šokis“ dovanos – susitikimai su graiko Dimitrio Papaioannou ir prancūzo Yoanno Bourgeois kūryba.
Atsidarius uždangai ir tavo akys plačiau atsidaro, nes pamatai didžiulį, fantastiškai realų Vilniaus sporto rūmų fasadą, – pagalvojau, kad štai dabar tapęs pavyzdiniu sceniniu objektu jis tikrai nebus sunaikintas.
Pavaldi įpročiui, gal ir profesinei pareigai, susiruošiu į teatrą vildamasi nors kiek atsipalaiduoti ar patirti kontakto su kūriniu malonumą. Bet panirti į kitą tikrovę dažniausiai nepavyksta.
Pradėkime nuo to, kad niekas nėra savaime suprantama. <...> Noras atsiriboti nuo visko, kas rusiška, yra tarsi bandymas kuo toliau nustumti agresorę, o su ja – ir pavojų.
Sunku būtų nusakyti estetinę festivalio kryptį. Esu beveik įsitikinusi, kad estetinė eklektika buvo sąmoningas organizatorių pasirinkimas siekiant pritraukti kuo daugiau ir kuo įvairesnės publikos.