Kaip ir kasmet nuo 2003 metų, Menų spaustuvė pradeda jaunųjų talentų „šaukimą”: iki vasario 28 dienos jaunųjų scenos menininkų programa „Atvira erdvė” laukia drąsių, kūrybingų, novatoriškų idėjų scenai.
Penkias dienas sostinės Šiltadaržio gatvėje įsikūrusioje Menų spaustuvėje vaikai galės susidraugauti su aktoriais, šokėjais ir kitais jiems kuriančiais menininkais, patekti ten, kur grimuojasi aktoriai, pavaikščioti slaptais scenos technikų koridoriais.
Panevėžio teatro gastrolių viena drama kalba apie tikrąsias gyvenimo vertybes ir prasmes, kurios aplanko mus pavėluotai, kai nebeturime dėl ko gyventi, kito spektaklio idėja – siekis išsaugoti kuo daugiau spalvų gyvenime.
„Pykti jėgų jau neužtenka, o pasišaipyti iš savęs ir kitų šis kūrinys leidžia, — sako režisierius. — Šiame spektaklyje daug kas atras panašumų su savo gyvenimu, komiškomis situacijomis“.
Pagrindinė pjesės herojė Leticija neįsivaizduoja gyvenimo, kuriame nebūtų vietos fantazijai ir žaidimui. Dirbdama muziejaus ekskursijų vadove, ji į savo pasakojimus įtraukia vis daugiau pačios sugalvotų įvykių.
Pirmasis Alfredo vaidmens atlikėjas Kipras Petrauskas, prisimindamas pirmąją „Traviatą“, rašė, kad spektaklis, „nors ir labai kukliai apipavidalintas, dainavimu ir vaidyba toli prašoko vidurkį ir nebūtų padaręs gėdos nė vienam ilgametį patyrimą turinčiam teatrui“.
„Pačiame romane labai daug kalbama apie muziką. Teksto struktūra retkarčiais labiau primena muzikinį nei literatūrinį dėstymą. Muzika šiame kūrinyje yra ir lengva impresija, ir sunki, grubi faktūra“ – sako spektaklio režisierius Agnius Jankevičius.
Pagal amerikiečių dramaturgo Eugene‘o O‘Neillo pjesę „Gedulas tinka Elektrai“ pastatytame spektaklyje žiūrovai išvys vienos šeimos, kurios nariai besąlygiškai siekia meilės, tragediją.
Muzika dramos teatro scenoje pastarąjį dvidešimtmetį vaidino anaiptol ne epizodinį vaidmenį. Pokalbyje bus prisiminta netolimos praeities istorija, vadinamieji lietuvių teatro ir muzikos „aukso laikai“, vėlesnė evoliucija po 1990-ųjų, būdingesnės nemuzikinio teatro režisūros ir muzikos stilistikos.