Skeltukas šioje dramoje tampa šiuolaikinio moteriškumo simboliu. Jis padeda moteriai apnuoginti kūną ir paslėpti širdį.
Kartais kyla abejonės, ar tik mes patys nesame tie šarlatanai ir ar nėra taip, kad šiuo metu tik šešiems šimtams žmonių iš tiesų ir tereikia teatro.
KITOKS, nes gerbia savo žiūrovus ir prie kiekvieno spektaklio nurodo tikslų žiūrovų amžiaus tarpsnį, kuriam spektaklis kurtas, dėl to suprantamas, įdomus ir neatstumiantis.
„Sunkiausia, – sako Marius, – parašyti pačius pirmus dialogus. Ir nors pjesė jau prieš tai būna kruopščiai apgalvota, ta jos pradžia – pati sunkiausia. Bet gal ir maloniausia.”
Menų spaustuvės Juodoje salėje Kinetinis teatras parodys spektaklį „Senė“ – kelių paveikslų, veiksmų ir dimensijų komiksų ir lindyhopo spektaklį, kur yra ir animacijos, ir tiesioginės transliacijos, ir kitokių modernių multimedijinių sprendimų.
Ināra Jakubone pranešime „Dievų sutemos – ar iš tiesų?“ aptars Latvijos nacionalinės operos veiklą ekonominės krizės sąlygomis.Kas skatina nepalankiomis ekonominėmis sąlygomis statyti „nepopuliarias“ operas?
Tai spektaklis apie poetą – menininką, kuris iš mirties prikeliamas Dievų, kad išsiaiškintų savo santykius su trimis jį mylėjusiomis moterimis, dar kartą išgyventų susitikimų su savo „meilės objektais“ džiaugsmą ir kančią.
Pokalbio tema – „Kitas lygmuo: apie gyvenimą be scenos”. Eglė Špokaitė pasakos apie tai, kokia yra baleto artisto kasdienybė.
Susitikimo tema – „Apie požiūrį į aktorių“. Aktorių kalbins teatro kritikė, šiuo metu rengiamos knygos apie Vladą Bagdoną autorė Rūta Oginskaitė.