Išėjus į pensiją daug žmonių pasijunta tarytum vakuume, todėl galimybė lankytis teatre mums yra šventė, pirmas vilties žiburėlis ir pirmas valdžios žmonių atsiliepimas į mūsų socialinius poreikius.
Tai pirmas kartas Lietuvos šokio istorijoje, kai vyko realūs lygiaverčiai mainai tarp Lietuvos ir užsienio šiuolaikinį šokį prodiusuojančių institucijų: Lietuvos choreografai kūrė olandams, olandai – lietuviams.
Seminarai, edukacija, žonglieriai, šizofrenija, antigravitacija poezija, akustika, baimė – visą temų ir žanrų paletę šįmet pateikia naujasis cirkas. nuo Menų spaustuvės kiemo iki intymiausių užkaborių.
„Pamestos akys” – tai spektaklis-regėjimas, kuriame, pasak choreografės Rūtos Butkus, „į įprastą buitinį veiksmą galima įtalpinti visas prasmes, nes juk Dievas ne danguje, o visur – aplink mus, tarp mūsų, kiekviename žingsnyje ir akimirksnyje, kiekviename daikte”.
Susirinkę į Varšuvos „Teatr Ochoty“ spektaklį žmonės patys kuria veiksmą. Jie girdi įvairius klausimus, pavyzdžiui: ar jūs dažnai vėluojate į spektaklį? Ar norėjote kada nutraukti spektaklį ir sudeginti teatrą?
Muziejų naktį atgis XX a. pradžios primabalerinos Olgos Dubeneckienės-Kalpokienės vėlė bei jos draugės jaunosios balerinų dvasios.
Interaktyvių technologijų pagalba kuriami spalvingi vaizdai, dramatiškas paauglių savęs pažinimas, skirtybės, apkūnumas, kūno pojūtis ir jausmai, pasaulis už ir prieš baltąjį ekraną. ir visa tai – mažiausiems žiūrovams!
Ateinančią savaitę „Naujosios dramos akcijoje“ bus parodyti trijų prestižinio „Naujosios Europos teatro realybės“ prizo laureatų darbai: Alvio Hermanio, Arpado Schillingo ir Krzysztofo Warlikowskio.
Šiemet trečiasis tarptautinis vieno aktoriaus festivalis sukvietė aktorius iš 11 šalių pristatyti savo naujausius monospektaklius.