Spektaklyje paliečiame žmogaus būties baigtinumo klausimą. O tai būtent tas klausimas, kuris, mano akimis, labiau už viską domina jaunus žmones.
Skaitymų vakare aktoriai stengsis kuo visapusiškiau atskleisti šią daugialypę lietuvių kultūros asmenybę. Ligita Kondrotaitė ir Rimantas Teresas skaitys mažiau žinomus jo kūrinius, asmeninius laiškus…
Ketinau stoti į fiziką ir matematiką. Bet beveik varu varomas turėjau atstovauti mokyklai respublikiniame skaitovų konkurse Panevėžyje. Ten pirmą kartą pamačiau tikrą spektaklį. Kažkas sukirbėjo.
Flamandų šiuolaikinis šokis per pastaruosius du-tris dešimtmečius padarė neadekvačiai didelį poveikį scenos menams. „Daug svarbiausių festivalių ir scenų tiesiog springo flamandų spektakliais“, – prisiminė festivalio vadovas.
Praėjusį rudenį specialiai Vilniui sukurto interaktyvaus spektaklio „Remote Vilnius“ seansai susilaukė stulbinančio žiūrovų susidomėjimo. Todėl jis grįžta pavasarį!
Kovo 12 d. 18 val. kviečiame į vakarą „Apie laivus. 1990-1997“, metus ir to laiko teatrą, kuris bandė rasti savo vietą naujais laikais. „Tikiuosi, kad šiais naujais laikais mes turėsim už ką pienininkui sumokėti?“
„Mes moterys, nejaučiame tokio spaudimo, kokį patiria vyrai. Niekada negirdėjau – „būk tikra moterimi“, „elkis moteriškai“. Mūsų niekada neapkaltino „suvyriškėjimu“, nors tai tokio paties akivaizdumo tiesa, kaip ir vyrų „sumoteriškėjimas“.
Spektaklis dedikuotas moters temai. Keturios atlikėjos (Agnija Šeiko, Justina Jukonytė, Laura Geraščenko ir Dovilė Binkauskaitė) per šokį diskutuos apie šių dienų moters paveikslą ir kas jį formuoja?
Koršunovo teatras man reiškia gyvos kūrybos teatrą. Režisierius tarsi nuolat yra kovos lauke. Kovos už talentą, aktualias idėjas, naujas išraiškos formas…