Trijų dienų seminarų ir pratybų metu dalyviai turės progą užduoti jiems rūpimus klausimus ir patobulinti dramaturgijos komponavimo įgūdžius.
Artūras Areima: man įdomiausia, kas vyksta, kai mes pamirštame žmogiškumą, orumą, pasiduodame ambicijoms. Liūdna, kad vardan svetimų tikslų ir užgaidų sunaikiname žmogų.
Spektaklio kūrėjai ragina žiūrovus pažvelgti į žaislą kitomis akimis, ugdo vaikų vaizduotę, kūrybiškumą, parodo, kad lėlių teatras gali būti nenuspėjamas, asociatyvus, įdomus ir kuriamas namuose.
Pirmą kartą per tris dešimtmečius pasikeitė ir vertinimo komisija. Jai vadovaus režisierius Gytis Padegimas, ketinantis dvidešimt dienų apsigyventi Rokiškyje.
Spektaklyje penkios skirtingų patirčių ir amžiaus šokėjos įkūnija galingus moteriškus archetipus, siejamus su mitine pabaisa.
Kurdami spektaklį apmąstome ribų neturintį pagrindinių personažų pasiaukojimą, permąstome grožio, gėrio ir teisingumo idėjas. Grožis ir jo apraiškų paieška – mūsų stipriausias teatrinis burtas.
Spektaklio pavadinimas kilo prisiminus lietuvišką mįslę apie akis. Japoniškoje pasakoje bus arbatos ceremonijos elementų. Lietuviškoje – užuominų į pirtį.
Renginio tikslas yra supažindinti su profesoriaus Johno Holdeno pasiūlyta alternatyva – apmąstyti ir vertinti kultūrą, remiantis ekologijos terminais ir metodais.
Vasario 25-26 dienomis Vilniuje, Oskaro Koršunovo teatre, bus parodyti du Klaipėdos „Apeirono“ teatro spektakliai.