Nušvitimas – nebūtinai pašvaistė. Tai sugrįžimas prie efemeriškumo, trapumo ir kartu visaamžiškumo. Jeigu žmogus pradeda tai jausti, vadinasi, jis gyvas, jis suvokia save šiame pasaulyje.
Nenustebkite, jei vieną vakarą, užsukę į savo mėgstamą barą, netikėtai pateksite į žaismingą improvizacinį teatrinį vyksmą.
Kadangi 2016-ieji paskelbti Shakespeare´o metais, o LNOBT rengia baleto „Romeo ir Džuljeta“ premjerą, operos konferencijoje bus kalbama ir apie baletą.
Spektaklis nesistengia žiūrovui įteigti nieko konkretaus, nėra persmelktas sudėtingu simbolizmu ir kiekvienam žiūrovui palieka tiek, kiek jis pats pasiruošęs priimti.
„Nekrozė“ – savotiškas psichologinis trileris, į kurį įtraukti pagrindiniai šiam žanrui būdingi elementai, o „realųjį“ spektaklio pasaulį nuolat transformuoja painūs ritualai, prasmių, ženklų, kaukių ir įvaizdžių metaforika.
Bus siekiama užpildyti šalyje egzistuojančią „dialogo“ spragą, kviečiant žmones kalbėtis rūpimomis temomis, kurios paprastai aktyviausiai skleidžiasi vienmintėse grupėse.
Skaitysiu savo gyvenimo aprašymą, išduosiu mano pačios rašytus repeticijų užrašus, įsimintinus pokalbius – stengsiuos kuo labiau susipažinti su savo žiūrovu, kuriam įdomi mano kūryba.
Keturias dienas Kaune vyksiantis festivalis „Aura 26“ publikai parodys visą būrį ryškiausių šiuolaikinio šokio spektaklių, kūrėjų ir atlikėjų.
Sigito Gedos „Dainuojantis ir šokantis mergaitės vieversėlis“ – tai odė vaikystei, bundančiam vaiko dvasingumui ir jį supančio pasaulio grožiui, tyriausioms svajonėms.