Teatras gyvena tol, kol į jį ateina vis naujos menininkų, artistų kartos, kol jis reikalingas lygiai taip pat besikeičiantiems žiūrovams.
Tai teatro novatorius, praturtinęs pasaulinę teatro istoriją, – sukūręs naujo tipo judesio spektaklius, plastinės dramos teatrą.
Tai spektaklis apie tą vyrų pusę, kurios nerodome. Ne apie jausmus, bet lūkesčius, kuriuos tėvas iškelia virš sūnaus galimybių juos pasiekti.
Nuo pat XX a. trečiojo dešimtmečio scenografija buvo reikšmingas Lietuvos teatro kultūros dėmuo, kūręs unikalią Lietuvos teatro tapatybę
Knygos sutiktuvėse renginio dalyviai pasidalins prisiminimais apie aktorę, draugę, kolegę, scenos partnerę Rūtą Staliliūnaitę.
Man sąjūdis prasidėjo 1969 metais, kai sceną išvydo Justino Marcinkevičiaus dramos-poemos „Mindaugas“ ir kiek vėliau „Mažvydas“.
Režisierius pateikia mirusios Europos „žmogui“ tris klausimus, į kuriuos neranda atsakymų jau ilgą laiką.
Narbutaitės kūrinys atspindi susidomėjimą poezija ir istorija, jis nėra į nieką panašus ir sukelia įspūdį, kurį turbūt tik opera pajėgi sukelti.
28-ąjį festivalį GAIDA lydi paantraštė „100 inspiracijų kūrybai“.