Ar vis dar turėtume nerimauti dėl istorinių klaidų siužetuose? <...> „Lietuviai“ daugiau mums pasako apie XIX a. pabaigos italų skonį ir vertybes, nei apie viduramžių lietuvių kovas.
„Šokis yra jį atliekančiojo gyvenimo manifestas. <...> Šokdamas žmogus jaučia ir gyvena savo gyvenimą tokį, koks jis yra tą akimirką“, – įsitikinęs choreografas ir šokio pedagogas.
Atvira, dinamiška ir įvairi – tokia yra artėjančio scenos menų festivalio „ConTempo“ lietuvių kūrėjų programos dalis: scenoje – paspirtukai, viename kvadratiniame metre vyksiantis šokis ir performatyvi paskaita.
„Ši paroda gali paskatinti žmones domėtis opera ir teatru – sudominti tuos, kurie niekada nėjo arba buvo seniai. Parodoje labai daug patrauklaus grožio ir įspūdžio, pakylėjančio nuo kasdienybės.“
Olandų choreografė Lisa Vereertbrugghen, tarptautiniame scenos menų festivalyje „ConTempo“ pristatysianti šokio spektaklį „While We Are Here“, siūlo pamiršti, kaip turi atrodyti techno šokis, nes jis gali derėti ir su tradiciniais liaudies šokiais.
Kultūros ministerija paskelbė Lietuvos nacionalinio dramos teatro generalinio direktoriaus(-ės) konkursą. Pretendentų dokumentai dalyvauti konkurse priimami iki rugpjūčio 14 d.
Kodėl lietuviai vaizduojami operoje? „Lietuvos istorijos pasirinkimą itališkos operos siužetui labiau vertinčiau kaip meninę priemonę, o ne tikslingą lietuvių tautos išaukštinimą“, – teigia E. Laurinaitis.
Kultūros ministerija kartu su Lietuvos nacionalinių kultūros ir meno premijų komisija iki rugsėjo 1 d. priima siūlymus, kam skirti 2025 m. Lietuvos nacionalines kultūros ir meno premijas.
„Smagu kurti spektaklį su visais nuo pat pradžių, nes visi jaučiasi vienu kolektyvu ir prisidėję prie kūrinio“, – sako režisierius R. Wilsonas, ruošiantis premjerą „Septynios vienatvės“.