Scenografo Adomo Jacovskio prisiminimai apie paskutinį R. Tumino spektaklį „Sirano“ ir tris dešimtmečius trukusį jųdviejų bendradarbiavimą teatro scenose.
Tiltų įvaizdis paskatino režisierių tyrinėti santykių – tarp žmonių, kultūrų, epochų – kūrimo ir kartais neišvengiamos griūties fenomeną. Pokalbis su A. Špilevojumi apie premjerą „Tiltai“ Latvijoje ir Estijoje.
Šį sezoną Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras plečia renginių geografiją mieste, puoselėja Richardo Wagnerio palikimą ir pagerbia M. K. Čiurlionį.
Bendrakūrėjos pasiūlė į LNDT fojė pažvelgti kaip į sanatorijos erdvę. Jų pjesėje persipintų įvairių personažų – žmonių, šmėklų, gyvūnų – baimės dėl ateities bei karinių konfliktų patirtys.
„Tai nėra terapinis projektas – mes siekėme sukurti pilnavertį meninį darbą“, – teigia spektaklio „Harmonia“ choreografė Adrienn Hód, kurianti su trupe „Unusual Symptoms“.
Režisierius Naubertas Jasinskas: „Vienatvė man atrodo kaip kasdienybės fonas – universalus jausmas, kurio išvengti neįmanoma. Kuriu teatrą, nes tai būdas pamiršti vienatvę, net jei tik labai trumpam.“
„Galvojome apie šiuolaikinį pasaulį – nuolatinį siautulį, skubėjimą, poreikį viską pasiekti, kuris kartais veda net iki smurto, – šią įtampą norėjome atspindėti savo kūrinyje“, – sako trupės „Korʼsia“ kūrėjai.
Kovo 28-ąją, Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre per iškilmingą ceremoniją buvo išdalyti profesionaliojo scenos meno apdovanojimai „Auksiniai scenos kryžiai“.
Eidamas 97-uosius metus, kovo 28 dieną mirė Lietuvos nacionalinio dramos teatro ilgametis direktorius Pranas Treinys.